Sami övertygade igen.
Sami vann väldigt lätt på Åby igår. 30 000 och mycket glädje till delägarna (en av dom fortfarande jag) Kan […]
Sami vann väldigt lätt på Åby igår. 30 000 och mycket glädje till delägarna (en av dom fortfarande jag) Kan […]
Usse var fantastiskt fin och kunde okörd knalla undan och fick 100′ för besväret. Det var härligt att komma ut
V75-1 7MT Klöver Ess visade ju att han är väldigt snabb och effektiv när han slappnar av senast. Vann väldigt
3 år sedan idag som Kaiser tog klivet upp från klass II och vann bronsdivisionen på Kalmar. En underbar häst
Kul med 3 som tävlar om 100 000 på lördag samt debut i min regi för galningen Living Soul som
Mantorp står som värd för V64 och vi har 3 hästar till start: Lopp 3 nr 3 Leonas Sami: Imponerade
Jag har drabbats av magsjuka och var helt sängliggande igår. Men verkar ok nu. Ger mig på att skriva en
Andra starten och enkel seger från dödens med Leonas Sami, smått schockad, han hade vunnit med 30m till om jag
Usse tränar väldigt bra och känns betydligt bättre än inför V75 på nyårsafton då han satt fast med allt sparat
Nöjd med Tiller. Räckte inte riktigt med 1 lopp för att duga på V75, ändå rejält kliv framåt, ungefär som