V75 på hemmaplan och öppet hus
Sen är det alltså dags för årets begivenhet i Östergötland, V75 med Ina Scots ära. Vi börjar med Sami som […]
Sen är det alltså dags för årets begivenhet i Östergötland, V75 med Ina Scots ära. Vi börjar med Sami som […]
Ruggigt bra lopp av Braken igen. Kände mig segerviss fram tills varvningen då jag såg hur dåligt innerspåret var redan
Sami spände sig och felade senast. Kändes fin efter och jag körde av då vinstchansen var o obefintlig och vi
Vi har en mycket spännande helg framför oss med 4 riktigt intressanta starter. Mest intresse tilldrar sig givetvis Sami och
Jaaaaaaa, så grymt fin han är! Othello CD har känts som en kanon, problemet skulle mest vara att få honom
Som jag sa efter förra starten (bilden) var jag nöjd med Sami och hoppas kunna låta ägarna få uppleva att
Bilden till vänster inlägg på Facebook om Samis lopp på V75 i söndags. Till höger är när Usain vann Olympiastayern
Sami har ju övertygat varje gång och var inte bottnad senast vid vinsten i lördagsloppet. Det var ju 100 000
Vi har fått ett mycket intressant nyförvärv: toppstammade tvååringen Cassius Ima e. Going Kronos- Morguns Sweetheart (10,5* 2,1milj) ue. Lindy