Usain genrepar inför Harpers på fredag. Kaiser, Elaine, Stiff och Spotlight på måndag
Janne gjorde en riktig plattmatch i lördags och låg på väldigt hög puls efteråt. Var orolig att det var ett […]
Janne gjorde en riktig plattmatch i lördags och låg på väldigt hög puls efteråt. Var orolig att det var ett […]
Intervjun med mig efter Usains lopp i lördags lades ut på atg play. Lite kul, även om jag behärskade mig
Tack ni som grattat och hyllat Usain för dagens makalösa prestation, även om vi bara blev tvåa. Nu har jag
Vi har 2 till start på solvalla i lopp 2 idag, Rex som jag kör och Elaine får Fille chansen
V75 på hemmaplan och vi startar 3 som kommer från vinst: Nocturn i ett ramlopp, Jean Valjean i klass 1
Nocturn tog en ganska bekväm seger på Örebrd. Vred på 700 kvar, fick lite sent svar och fortsatte då i
Det är fredag och eftermiddag och Lina och jag är på väg till Örebro för att starta Stiffmeister i lopp
Som väntat var Janne trög som han är när han stått över lite, men var väl lite väl trög idag.
Jag är avstängd på måndag och Filip tar över de styrningarna. Känns faktiskt bara bra, Fille gör ett bra jobb
Stiffmeister fick en perfekt debut. Släppte ledningen efter 500m, ville inte köra i tät eftersom han kan bli lite laddad