På gång igen obs uppdaterad
Det har varit lika glest med inlägg här som bra prestationer från hästarna. Vi har inte någon exakt förklaring till […]
Det har varit lika glest med inlägg här som bra prestationer från hästarna. Vi har inte någon exakt förklaring till […]
Atena Doc är en väldigt fin häst som jag haft i 2,5 månad. Hon har gjort en start och galopperade
Vi har två killar till start på söndag. Rex var ju enormt bra senast då han avslutade ruskigt bra och
Glad Midsommar. Önskar Filip, Anna, Rex och Oskar. Lite skitigt såhär dagen innan midsommar. Lina valde rätt tillfälle att ha
Janne har varit ute i en fin värmning. Trög som väntat, tror han är vassare bland hästar, men känslan är
Janne har varit ute i en fin värmning. Trög som väntat, tror han är vassare bland hästar, men känslan är
Laddade upp i morse med att kolla reprisen av Usains senaste besök på Solvalla. Ger en skön känsla i kroppen.
Usains uppladdning inför Harpers har varit till belåtenhet. Han var längre fram formmässigt än jag räknat med senast på Kalmar
Elaine började som en besvikelse hos oss. Det visade sig dock att hon fått problem med hovarna i första starten,