Stallsnack
Öppet hus och fina chanser innan Mantorps V75
Välkomna på öppet hus innan mantorps V75 Mantorptravet har högklassiga tävlingar på lördag, innan dess välkomnar vi de som vill
Easy von Gripp är ny i träning. Här travar han först i takt med Kaiser och verkar tävla om vem
Kanonköp på auktionen och våra hästar på V75 på lördag
Elitloppshelgen började bra. Vi köpte in ett väldigt fint sto efter Maharajah, vars avelskarriär börjat i paritet med hans tävlingskarriär,
Kändes för övrigt ruskigt laddad idag. Att vi ska hålla undan för de där monstren kräver jag inte, men vi
Rex helt överlägsen i första montéstarten på 15,7
Jag sa efter loppet att han äntligen hade flyt. Och nog red Lina ett optimalt lopp, som hon oftast gör,
Usain laddad inför stentufft Harpers
Kopierar upplägget från den första V75-finalen han vann vilken nog är då han varit som mest explosiv. Det går åt
Usain gjorde det bra som trea, men det var inte rätt drag i honom. Kändes fin, men såg redan 600kvar
Usain på V86
Usain känns väldigt fin i träningen och det känns som formen sitter där. Han möter några fina hästar. Tycker han
Årets första V75-seger. Nocturn i diamantsto på DD
Usain kunde enkelt ta hem Olympiastayern på Åby. Jag var ju lite osäker på formen men trodde att den