Starter Mp Söndag 17/2, V65
3 till start på söndag. Det är en intressant dag med årsdebut för Jean Valjean och Aega Band. Jean, som […]
3 till start på söndag. Det är en intressant dag med årsdebut för Jean Valjean och Aega Band. Jean, som […]
Spelade in ett intervallpass på isen med Aega.Blev bara 1,5 intervall. Utrustningen fegade ur och tyckte det var för kallt.Rakbanan
Jag filmade en del av värmningen med Kaiser i torsdags. Tyvärr kom inte isträningen med, mobilen fick spelet efter 8
Användningsområde 2741 för silvertejp: Utmärkt skydd för näsan när man ska köra häst på isen hela dan i -15 grader.
Man måste våga lite. Med det här nyförvärvet räknar jag med att ingen vågar svara när vi trycker till i
Vi har nu gått från mängdträning i lugna farter till att köra fort 3ggr i veckan, det är backintervaller vi
Vi har ju varit tvungna att låta hästarna ta det lite lugnt under slutfasen av 2012 för att bli kvitt
Stiffmeister är en hingst med mycket utstrålning och en fantastisk svikt i steget. Hans exteriör är fantastiskt bra. Jag har
Damien fungerade fint i travet och fick en bra position i 3:e utvändigt. Han var dock trött tidigt och vi
Damien är återigen stallets fanbärare på V75. Insatsen senast var vi mycket nöjda med. Vi hamnade ganska bra till från